Cvičení pro těhotné

Cvičení pro těhotné

Cvičení je pro lidské tělo důležité v každém věku a období, jen je nutné ho přizpůsobit svým možnostem a schopnostem. V období těhotenství vám cvičení pomůže k duševní rovnováze, získáte sílu a pružnost k aktivnímu porodu a navíc tělo se pak po porodu lépe vrací do formy. Doporučujeme cvičit minimálně dvakrát týdně, ideálně každý den pro sebe něco malého udělat, třeba jen pozdrav slunci nebo si protáhnout záda. Na těhotenských lekcích pořádaných v našem studiu se vše naučíte a věřte, že porod se dá nádherně prožít v plné síle! 

Vyzkoušejte některou z našich lekcí nebo ucelených cvičebních kurzů, věnovat se vám s láskou a péčí budou lektorky:

Tereza Hýsková a Eva Procházková.

Pozor! Hledáme NOVÉ LEKTORKY do týmu!

Více info: teri.pro@seznam.cz. Vyškolíme vás, poskytneme materiály ke studiu, pomůžeme vám s vlastní praxí, krok za krokem vás naučíme vést lekce. Pořadujeme týmového ducha, pracovitost a touhu se s tále něčemu novému učit, znalost práce na PC - word, excel, řidičský průkaz tybu B výhodou, znalost AJ a NJ velikou výhodou! 

 

OTEVŘENÉ CVIČEBNÍ LEKCE:

 

Gravidjóga

Pondělí: 17:20 - 18:20 

Pondělní lekce jógy jsou dynamické a získáte na nich potřebnou sílu a pružnost. Nechybí také řádné protažení a závěrečná relaxace v pozici spícího tygra. 

lektorka: Eva Procházková

 

Úterý: 16:45 - 17:45 

Lekce gravidjógy zaměřená především na posílení svalů v oblasti páteře, rozvíjí pružnost a ohebnost celého těla a působí krásně na uvolnění a relaxaci. Cvičení je zahájeno hlubokým prodýcháním v sedu na zemi, následuje tzv. "probouzení páteře" - páteř se ráda ohýbá do všech směrů, krouží a stává se aktivním proudem enegrií. V hlavní části hodiny jsou v obměnách zařazovány jednotlivé jógové pozice (milé těhulky nemusíte mít strach, pozice mají vždy několik variant pro daný trimestr těhotenství), závěr lekce je věnován relaxaci a uvolnění.

lektorka: Tereza Hýsková

 

Mamajóga Balantes: dynamická forma cvičení pro těhotné na velkých míčích

Středa: 17:00 - 18:00

lektorky: Tereza Hýsková

Cvičení systémem Mamajóga Balantes je zaměřené především na posílení hlubokého stabilizačního systému páteře tak, aby napravovalo zátěžové postavení těla (dlouhé sezení na židli u počítače, apod.) Cvičení probíhá z půlky na velkých míčích (gymballech), na kterých se zahřejete, poté přidáváme v různých obměnách cviky na balónu s over bally nebo thera-bandy (posilovací gumy o délce 3,5m). V druhé půlce lekce cvičíme na podložce opět za pomoci over ballů a jednoduchých ásán z jógy a cviků z pilatesu. Závěr lekce jsou zařazeny spinální cviky na uvolnění a protažení páteře a relaxace.

 

 

Novinka! Ranní Jóga pro těhotné

 

Cvičení jógy po ránu má blahodárný vliv na zdraví matky i miminka.

Začněte den v klidu a harmonii -  prožívejte a dýchejte spolu se svým miminkem.

Těším se na vás, vaše Tereza.

pondělí 9:00 - 10:00

+ hlídání dětí v naší útulné herničce 70 Kč/60 minut

rezervace pomocí sms: 721 224 164 nejpozději 2 hodiny před lekcí, děkujeme.

 


Ceník:

Lekce 60 minut: 100 Kč

Permanentka 5 lekcí: 450 Kč (platnost 3 měsíce)

Permanentka 8 lekcí: 720 Kč (platnost 4 měsíce)

Na první cvičení zašlete rezervační e-mail nebo sms.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat: teri.pro@seznam.cz 721 224 164